Leef!

Leef!

Maatwerk website · Reserveringssysteem

Een ontspannen lichaam voor een gelukkiger leven, dat is waar Leef in Oldenzaal voor haar klanten naar streeft.

De start 

Een frisse, nieuwe website met de uitstraling die past bij de praktijk, inclusief een eenvoudig reserveringssysteem, dat was de wens van Ellis van Leef Oldenzaal toen ze bij ons kwam. De vraag die centraal stond: hoe kunnen we de ervaring van klanten optimaliseren en het reserveren met bijbehorende administratie vereenvoudigen? Aan ons de opdracht om een aansprekende, eenvoudig navigeerbare en functionele website te ontwerpen en te ontwikkelen die aan de verwachtingen voldoet. 

Onze aanpak

Om goed van start te kunnen gaan was het in kaart brengen van de gewenste huisstijl, de doelen en doelgroep van belang. Op basis hiervan konden wij aan de slag met het schetsen van wireframes en het maken van ontwerpen die hier perfect op aansluiten. 

Voor het reserveringssysteem hebben we gekozen voor een op maat gemaakte oplossing, die gekoppeld is met een externe bestaande SuperSaas applicatie. 

Vervolgens kon de ontwikkeling van de website met reserveringssysteem gestart worden. Waarbij alle informatieve pagina's werden gebouwd en gevuld door ons, rekening houdend met de meest logische en aantrekkelijke flow voor bezoekers, zowel op desktop als op mobiel. 

Zodra de ontwikkeling en het vullen van de website gereed was, was het tijd voor een uitvoerige testfase. Maar zoals met elke maatwerk oplossing, is het een doorlopend proces waarbij in de praktijk achteraf blijkt dat sommige zaken toch wat anders ingeregeld mogen worden. Dit is volledig naar wens van Leef aangepast, zodat het perfect aansluit op haar benodigdheden.

Leef!
Leef!

Functionaliteiten

Reserveringssysteem
Een belangrijke functionaliteit in de website van Leef is het maatwerk reserveringssysteem. Nieuwe klanten kunnen zich eenvoudig eerst registreren. Bestaande klanten loggen in met hun gegevens. Het systeem stelt klanten in staat om eenvoudig het gewenste type behandeling te selecteren, de duur en een beschikbare datum en tijdstip te kiezen. Het gehele proces is ontworpen om zo intuïtief en gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn, zodat er zonder enige moeite een afspraak ingepland kan worden.

Gebruikersportal
Wanneer klanten zijn ingelogd hebben zij via een overzichtelijk gebruikersportal toegang tot hun gegevens en de behandeling historie. Er kunnen toekomstige afspraken bekeken, gewijzigd of geannuleerd worden in een paar klikken. Een functionaliteit die meerwaarde biedt aan gebruikers, en zo de klanttevredenheid verhoogt, maar ook het administratieve proces voor Leef helpt stroomlijnen.

Integraties

Een specifieke uitdaging was de integratie met SuperSaas, het reserveringssysteem waar Leef Oldenzaal reeds mee werkte. Ons doel was om te zorgen dat de overgang vlekkeloos verliep en dat alle klantgegevens en afspraak planningen naadloos werden gesynchroniseerd.

Door deze integratie blijven alle gegevens continu up-to-date. De koppeling met SuperSaas zorgt ervoor dat zowel de website als het achterliggende reserveringssysteem altijd actueel zijn, wat de administratieve lasten vermindert. 

Leef!
Leef!

Het resultaat

De nieuwe website van Leef Oldenzaal met reserveringssysteem heeft gezorgd voor een verhoogde efficiëntie in het beheer van afspraken en klantgegevens. Dit leidt tot een verbeterde klantenservice en een vermindering van administratieve taken. Klanten ervaren een gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke online ervaring, zoals ze dat ook in de praktijk ontvangen. Kortom, een moderne, goed werkende website die perfect aansluit op de massage praktijk!

De ervaring

"Erg tevreden over de samenwerking en het uiteindelijke resultaat voor Leef! Mijn klantenkring kan nu eenvoudig online behandelingen inplannen wat mij tijd oplevert!"

Ellis Bogers - Leef! Oldenzaal

Leef!

Bekijk ook deze cases

KOSC

KOSC

Maatwerk website

Peters bandenservice

Peters bandenservice

Maatwerk website

BORA Verspaning

BORA Verspaning

Maatwerk website

ABO

ABO

Maatwerk website

Benefitt

Benefitt

Webshop

Kennismaken?

We leren jou en jouw organisatie graag kennen! Dus vraag gerust een vrijblijvend gesprek aan. Vul jouw gegevens in, zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen! 

Neem contact met ons op

Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur onze reactie!