Eijsink Afrekensystemen

Eijsink Afrekensystemen

software ontwikkeling · rest-api · maatwerk-koppelingen

Eijsink biedt innovatieve oplossingen en diensten voor de horeca- en leisurebranche, waaronder geavanceerde kassasystemen en toegangsbeheeroplossingen.

De start 

Eijsink was op zoek naar een externe partij om ondersteuning te bieden bij de ontwikkeling van geavanceerde en efficiënte ticketing software. Een product om de ticketverkoop van hun klanten te optimaliseren en de ervaring voor hun klanten te verbeteren. Met deze ambitie kwamen ze bij ons, om samen met hun team van specialisten een innovatieve oplossing te creëren die voldeed aan de specifieke eisen van deze branche. 

Onze aanpak

Samen met het team van Eijsink zijn we gestart met het in kaart brengen van huidige systemen en de specifieke behoeften van Eijsink en haar klanten in de leisure branche. Op basis hiervan werd een functioneel ontwerp ontwikkeld, dat bovendien aansloot op de bestaande infrastructuur. 

Tijdens de bouwfase ontwikkelden we de ticketing software met behulp van de nieuwste technologieën, waarbij we veel aandacht besteedden aan gebruiksvriendelijkheid en integratie. 

Na een grondige testfase, waarin we de software uitvoerig controleerden en optimaliseerden, werd de oplossing opgeleverd. Bovendien bleven we door middel van after service regelmatig updates en nieuwe functionaliteiten toevoegen om de software actueel en gebruiksvriendelijk te houden.

Functionaliteiten

De ticketing software bevat diverse functionaliteiten:

  • Online verkoopkanalen: Directe verkoop via de eigen website, met integraties voor diverse andere verkoopkanalen.
  • Marketinginstrumenten: Ondersteuning voor kortingsacties, upselling van producten zoals horecaproducten en retailartikelen.
  • Controle, beheer en rapportage: Realtime rapportages, geavanceerde beheeropties voor tickets en abonnementen, en een gebruiksvriendelijk online dashboard.
  • Geavanceerde verkoopflows: Diverse verkoopflows zoals one-page checkout en custom multi-step flows voor een optimale gebruikservaring. Tevens een flow voor gebruik in bestaande kassa software.
  • Toegangscontrole: Efficiënte online en offline validatie van tickets, via o.a. tourniquets, slagbomen en handscanners, met mogelijkheid tot synchronisatie bij downtime.
  • Rest API interface: Maakt het mogelijk voor partners om via externe software gegevens uit te wisselen via de API, met oAUTH2-gebaseerde autorisatie.
  • Webhook functionaliteit: Automatische terugkoppelingen van status wijzigen.
  • Externe koppelingen: Koppeling met reserveringsystemen voor automatisch afhandelen ticketgeneratie. Koppeling met boekhoudprogramma's om verkoopcijfers automatisch door te sturen.

Integraties

De ontwikkelde software zorgde voor naadloze integraties met bestaande systemen, zoals Winsale en Booq, via een centrale API. Deze integraties maken het mogelijk om data uit te wisselen met externe partijen en applicaties voor validatie van passen. Door de REST API-interface en oAUTH2-gebaseerde autorisatie kunnen partners eenvoudig communiceren met de centrale applicatie en gegevens inschieten of uitlezen.

Eijsink Afrekensystemen

Het resultaat

Dankzij de Booq ticketing software werd het voor de klanten van Eijsink mogelijk om efficiënter en effectiever tickets te verkopen en te beheren. De integratie met  bestaande systemen en de gebruiksvriendelijke interface zorgen voor een goede gebruikerservaring voor zowel klanten als medewerkers. De geavanceerde marketing- en rapportage mogelijkheden zorgen ervoor om beter in te spelen op klantbehoeften en bedrijfsprocessen te optimaliseren.

De ervaring

Werk nu reeds een aantal jaar samen met Schulten Media, dit naar volle tevredenheid. 100% commitment, flexibel, troubleshooter, stress bestendig, out-of-the-box, deskundig, eerlijke prijs en zo nog veel meer!

Willem Kevelam - Managing Consultant Eijsink

Bekijk ook deze cases

KOSC

Maatwerk website

Peters bandenservice

Maatwerk website

ABO

Maatwerk website

Benefitt

Webshop

Heisterkamp Dranken

Maatwerk website

Kennismaken?

We leren jou en jouw organisatie graag kennen! Dus vraag gerust een vrijblijvend gesprek aan. Vul jouw gegevens in, zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen! 

Neem contact met ons op

Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur onze reactie!